PODPORA

DOMŮ
PODPORA

Hlášení závad

+420 774 123 805

Provozní doba

Pondělí
730-1700
Úterý
730-1600
Středa
730-1700
Čtvrtek
730-1600
Pátek
730-1400

Vánoční provozní doba

25.12
zavřeno
26.12
zavřeno
27.12
730-1600
28.12
730-1600
29.12
730-1600
25.12
zavřeno

Často kladené otázky

Nefunguje mi internet. Co mám dělat?

Některé závady bývají na straně uživatele, prosíme Vás tedy o kontrolu napájecích adaptérů a pro internet relevantních kabelů. Stačí se podívat, jestli jsou správně zapojené.
Jestli nedošlo k vyřešení problému, tak všechna instalovaná zařízení na 10 vteřin odpojte od elektrické sítě a znovu je napojte.
Pokud problém přetrvává, tak volejte na linku pro hlášení závad na čísle 774 123 805.

Jakým způsobem mohu uhradit platbu za internetové připojení?

Nejlepší volbou je platba převodem na bankovní účet.
Doporučujeme zařídit trvalý příkaz, aby platba probíhala automaticky a vy jste měli o starost méně.
Faktura je splatná vždy 25. dne aktuálního měsíce, ideální je proto nastavit termín platby na 20. den v měsíci.
Číslo našeho bankovního účtu najdete na každém vyúčtování. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší smlouvy. V krajním případě je možné uhradit platbu i na pokladně v sídle naší společnost.

Mohu si nastavit platby přes SIPO?

Možnost platby prostřednictvím služb SIPO bohužel nenabízíme.

Jakou máte pracovní dobu?

Zastihnete nás v pondělí a středu mezi 7:30 až 17:00.
V úterý a čtvrtek mezi 7:30 až 16:00.
V pátek mezi 7:30 až 14:00.

Mohu si u vás zřídit službu internetové televize bez internetového tarifu?

Internetovou televizi je možné zřídit pouze s internetovým tarifem od nás. Všechny ty programy a pořady v HD kvalitě k vám totiž putují skrz internetové připojení a bez tohoto připojení od nás to není možné.

Mám vlastní Set-top-box, mohu jej použít?

K internetové televizi je nutné použití Set-top-boxu, jehož systém je upraven tak, aby komunikoval s naší sítí. Proto je nutné, abychom vám dodali tento speciální Set-top-box my.

Mám vlastní Wi-Fi router, mohu jej použít?

Ano, můžete. Pokud není vhodný pro vybranou službu, doporučíme vám některý z naší nabídky.

Pokud se stěhuji, mohu ve smlouvě pokračovat na nové adrese?

Ano, ve smlouvě lze pokračovat na nové adrese za předpokladu, že jsou na této adrese dostupné naše služby. Dostupnost těchto služeb lze ověřit na našem webu.

Mohu smlouvu přepsat na jinou osobu?

Ano, smlouvu lze přepsat na jinou osobu, například když se odstěhujete mimo dosah našich služeb, tak na vašem původním bydlišti může ve smlouvě pokračovat nový účastník.

Napište nám

Kontaktní formulář
Chcete vědět něco o našich technologiích?
crossmenu